RESTAURANG GAMLA KYRKAN

VÄLKOMMEN TILL GK'S

FREDAG 26/7 ÄR RESTAURANGEN FULLBOKAD TILL KL 19.00.

SOMMARTIDER (fr.o.m 3/7):
ONSDAG: 16.00-21.00
TORSDAG: 16.00-21.00
FREDAG: 16.00-22.00
LÖRDAG: 16.00-22.00
SÖNDAG: 16.00-21.00

• BESTÄLLA TAKE AWAY?
    Så här går det till:

– Ring 090-77 65 64 eller kom in till oss
– Beställ din mat till önskad tid
– Hämta din mat på önskad tid
– Ta med maten hem, NJUT!

BOKA FÖRETAGSEVENT, FÖDELSEDAGSFEST?
Kontakt oss på 090-3403330 eller jakob@gamlakyrkan.se

JOBBA HOS OSS

Kök (montering)
På den station i köket som vi kallar monteringen är du personen som håller koll på alla beställningar, tillsammans med de andra stationerna planerar ni när och vilka beställningar som ska göras härnäst. Det är på monteringen som vi bygger våra burgare, alltså vi lägger på dressingar och toppingen utefter vad som står i beställningen och levererar ut dessa till servisen. Utöver burgare så monterar vi även sallad, pasta, förrätter och efterrätter.

Vi söker dig som är en lagspelare, är bra på att kommunicera, kan hantera stress och tycker om att jobba i högt tempo.

Tidigare erfarenheter av restaurangbranschen är meriterande men inget krav. Utbildning sker på plats.

Ansökan görs genom att skicka CV och personligt brev till: jakob@gamlakyrkan.se  Märk mailet med ”Kök (montering)”.

Restaurang (bar)
I baren är du personen som gör alla dryckesbeställningar och levererar till servisen. Tillsammans med servisen tar du emot gäster och sätter de vid sitt bord. Du har även ansvar för kassan, ta emot take away beställningar samt bokningar via telefon samt hjälper servisen med bordsbeställningar när det behövs.

Du är en person som är stresstålig, klarar av att ha många bollar i luften samtidigt, du är bra på att kommunicera och gillar när det är full fart på jobbet.

Tidigare erfarenheter är meriterande men inget krav. Utbildning sker på plats. Du skall vara minst 18 år fyllda.

Ansökan görs genom att skicka CV och personligt brev till: jakob@gamlakyrkan.se  Märk mailet med ”Restaurang (bar)”.

JOBBA HOS OSS

Restaurang (servis)
I servisen är du personen som är ute på golvet bland gästerna och ser till att de får en så trevlig upplevelse som möjligt av sitt besök hos oss. Du tar emot gästerna sätter de vid sina bord, tar deras beställning och ser till att de har allt de önskar under sin kväll hos oss.

Du är en social person, är bra på att hantera stress, du är serviceminded och tycker om när det är full fart på jobbet.

Tidigare erfarenheter är meriterande men inget krav. Utbildning sker på plats.

Ansökan görs genom att skicka CV och personligt brev till: jakob@gamlakyrkan.se  Märk mailet med ”Restaurang (servis)”.

Kontakt

Det går bra att nå oss via telefon eller mail. Ibland har vi fullt upp i restaurang och har därför svårt att svara i telefonen, då går det bra att skriva ett mail så kontaktar vi dig så fort vi har möjlighet.

HITTA TILL OSS

Adress